Sommar och sol

Solen lyser utanför mitt fönster och troligtvis är det lika varmt som det var igår. Ändå sitter jag här inne vid min dator. Men det är bara för att jag tar tag i viktiga saker. Jag ringer viktiga telefonsamtal. Först bokade jag en klipptid. Det var viktigt, för jag står inte ut med att mitt hår är så här tjockt, speciellt när det är så varmt. Sen ringde jag Hjälmared för att klaga lite. Jag fick mina intyg från året och mitt namn var felstavat och mitt personnummer fel. Det stod att jag är född -87, vilket jag naturligtvis inte är. Så nu ska de rätta till det, sen får jag nya papper som förhoppningsvis är rätt. Nu har jag bara ett samtal kvar och på det nummret var det upptaget senast jag försökte. Men när jag har lyckats få tag på dem ska jag ut i solen och steka. Gäller att passa på nu när den är framme. Vem vet, resten av sommaren kanske blir kall och regnig, och jag vill hinna få bort lite av mina fläckar. Sommaren är den bästa årstiden för min dumma sjukdom.

Till helgen kommer fina Carro till Gbg. Ska bli roligt att få träffa henne lite grann. Senare i sommar ska jag nog åka till Oslo och hälsa på henne. :) Nästa vecka flyttar Daniel till Göteborg! Det ska bli jätteskönt att inte behöva vara så långt ifrån varandra så mycket.

Jag börjar bli lite smått rastlös av att göra ingenting. Ett jobb hade inte varit fel. Jag ska nog söka några såna senare idag, men det får bli när solen inte längre är framme. Dags att gå ut. So long.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stekare du är! Bara chillar i solen hela dagarna... vissa måste ju stanna inne och pilla.

2009-06-26 @ 13:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback