Oslo

I helgen har jag befunnit mig i Norges huvudstad. Där har jag bara varit en gång tidigare, över dagen i typ sjuan. Nu hälsade jag på Carro som har bestämt sig för att det är en bra plats att bo på. Det blev infyttningsfest och en hel del vandrande på stan. En trevlig liten tripp.

Idag är det bara sex dagar kvar. Jag saknar dig så att det gör ont. Vill inte sakna så mycket och vill inte vara så himla rastlös! Om du har lust att hjälpa mig fördriva tiden är det bara att höra av sig. Skulle vilja åka till Skåne, men pengarna är ett problem. Jag har inga... Typ. Jaja, jag överlever nog. Om det bara att funnits täckning där du är hade det gjort det hela så mycket lättare. Små sms då och då gör väntan uthärdligare. Men inte ens det får jag. Oj vad synd det är om mig. Haha.

Nej nu ska jag läsa Harry Potter. Det brukar kunna få mig att tänka på något annat för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback