Dagen efter

Igår var det den där dagen när man ska fira kärleken. Det gjorde inte jag. Lyckades faktiskt hålla mig väldigt neutral till hela jippot. Brukar annars vara en mycket bitter singel denna dag (eller kanske alla dagar?) och skriva bittra blogginlägg. (Läs gärna, det är rätt underhållande ;) höhö.)

Kvällen spenderades iaf med folk jag tycker om på dansgolvet på Gretas. Det var roligt som vanligt. Carro och Nadia, två av mina bästa vänner. Kan det bli bättre?

Imorgon börjar två veckors praktik. Jag börjar bli nervös. Det är liksom på riktigt och jag måste vara glad och trevligt och göra ett gott intryck. Egentligen vill jag vara på skolan och mysa, men man kan inte få allt här i världen.

Äsch, jag har plötsligt ingen motivation till att skriva. Det kändes rätt trist faktiskt. Ska nog sova istället. Sova är bra. God natt.

Kommentarer
Postat av: karin

du. de e din blogg som borde ha den designen som min har, el så borde vi byta namn.. haha.. d bara slog mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback