skriv något här.

Jag är trött. Man blir det av att inte sova tillräckligt på nätterna. Det har jag räknat ut alldeles själv, för jag är så himla smart. Pratar man i telefon istället för att sova får man skylla sig själv. Men jag pratar hellre i telefon och är trött än struntar i att prata och är pigg. För varför vara pigg? Jag kan sova i himlen sen.

Jag längtar. Ibland kan det vara trevligt att gå runt och få längta lite. Men snart räcker det. Jag vill att det ska vara fredag nu! Jag känner längtan rent fysikt. Det saknas något. Så är det.

Snart mat. Jag är lite hungrig så det blir bra. Sen är det nog dramaövning en stor del av eftermiddagen. Om inte ska jag gå och lägga mig en stund. Gött att få sluta skolan kl tolv. Det är fett najs.

Slut på tråkinlägget. Hej då.

Jag tycker om dig

Kommentarer
Postat av: hej

har du någonsin haft en pojkvän?

2009-04-23 @ 18:02:31
Postat av: Malin

Vem är du som kommenterar min blogg utan att skriva namn?

Postat av: hej

en hemlig beundrare :)

2009-04-23 @ 21:09:33
Postat av: Malin

Mä, vem är du? Inte kan man bara skriva så där utan att tala om vem man är.

2009-04-24 @ 11:56:26
URL: http://gularundaprickar.blogg.se/
Postat av: hej

Det är klart man kan! :)

2009-04-25 @ 17:06:41
Postat av: Malin

Jaja, skyll dig själv. Då tänker jag inte svara på din fråga.

2009-04-27 @ 12:30:48
URL: http://gularundaprickar.blogg.se/
Postat av: hej

okej, har man sina fasta principer så har man.

2009-04-28 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback