En helt vanlig söndag...

Sitter i infosalen och lyssnar till Tomas dumma dataspel. Hur kul kan det vara att döda gubbar i ett spel, jag förstår inte?! På söndagar händer det inte så mycket här på skolan. Fram till lunch är det typ helt dött dessutom, för folk sover så länge. Själv vaknade jag jättetidigt, men lyckades somna om. Sen när jag gick upp vid elva så bokade jag biljetter till Glimåkra. Imorgon är det intagningsprov. Borde kanske egentligen öva på mina sånger, men det känns som att jag kan dem. På hemvägen är det väntetid i Hässleholm och jag får träffa älsklingsalexandra! Hurra! Det gör hela resa mycket mer värd alla pengar det kostar att åka tåg. 

Annars idag blir det en promenad, eller möjligtvis en cykeltur, till Maxi. Måste hämta ut biljetterna och det kan vara bra att ha lite annat pålägg till sina mackor än chokladkräm. Tio minuter kvar till lunch. Jag är jättehungrig! 

Jag undrar lite smått om det är någon som läser min blogg, men annars skriver jag väl för min egen skull. Det kan väl vara bra det med. Snart är det fredag. Det ska bli mycket trevligt. Hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute med. Men vi klarar oss nog även om det regnar. Alltid finns det något att sysselsätta sig med. 

Har nog inget mer att säga. Adjödå.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback