Höstlov

Nu är det höstlov. Så himla gött att fortfarande få ha lov. Oj vad jag kommer sakna det när jag börjar jobba. Får väl helt enkelt bli lärare så löser det sig. Bra plan.

Så här första kvällen på lovet sitter jag kvar i mitt rum på skolan. Nästan alla har åkt härifrån, men vi är typ sju eller så som är kvar. Jag åker hem imorgon tillsammans med Carro. På kvällen blir det utgång tillsammans med en liten skara Gbgare härifrån, plus Carro så klart. =) Blir säkert väldigt party.

Annars på lovet då? Ja, vad ska jag ha för mig egentligen? Inte alls mycket. Är ju, som jag sagt tidigare, inte så många kvar här i Sverige (om man räknar Skåne som utlandet ;)). Men en del häng med min syster hoppas jag på. Sen måste jag tråkigt nog plugga en del. Ta mitt sista foto till utställningen. Kommer bli helt underbart när den är färdig. En sten som lyfts. Men jag ska ta mig tid till att skriva mail som jag så länge tjatat om att jag ska göra. Äntligen ska det bli av. Sen kommer jag nog att ha en ny frisyr när lovet är slut, förhoppningsvis en fin en. Funderar även på en annan utseendeförändring. Får se vad det kostar och så bara.

Nu är det dags att se en film med gänget. För det gör vi aldrig annars. ;) Se på film och ligga på hög är det vi är bäst på, så då är det väl bra att det är vad vi ägnar många av kvällarna här åt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Mr Fantastic

Mer filmkvällar i hög! Jag säger JA

2008-10-26 @ 14:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback