söndag kväll/natt

Klockan är alldeles för mycket för att jag ska sitta här och vara oseriös, men jag fick bara en sån lust att skriva om inget vettigt alls. Känner mig dock helt yr i huvudet och borde förmodligen åtgärda detta genom att sova. Men till skillnad från vissa andra så har jag ingen karaktär och tar alltså inte ta i mitt liv. Borde lära mig av Carro, speciellt vad gäller att gå och lägga sig i tid. Det är den kvinnan bra på. Det är inte jag.

Imorgon kommer fotografen som blev sjuk förra veckan. Denna gången är jag inte så nervös. Det gör väl varken från eller till om han nu skulle tycka att jag är värdelös på att ta bilder. Möjligtvis för mitt självförtroende eller mitt betyg, men får vi betyg i foto? Jag vet inte det. Vet inte hur systemet fungerar här. Jag vet att jag får 30 högskolepoäng och det är bra.

Nu är tänderna borstade och sminket borta. Dags att sova. Gud vilket onödigt inlägg egentligen. Imorgon ska jag vakna som en ny människa, med karaktär, som inte gör såna här onödiga saker. God natt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback