Kristi Himmelfärdsdag

En trevlig Kristi himmelfärdsdag önskar jag er alla! (Just i år är det ganska lustigt att se vad folk kallar denna dagen, 1 maj eller Kristi flax. För mig var det helt självklart det andra alternativet, men så jobbar jag ju i kyrkan också.) (Oj det blev en lång parentes)

Tänkte bara tala om för alla att idag åker jag tåget till Gbg. Sen åker jag bil ut till Enandergården! Det ska verkligen bli roligt. Var så längesen jag var på läger med alla goa människor som är där. =)

Iaf, på lördag åker jag tillbaka till Gbg och möter min kör från Habo. Vi har körresa i helgen. Hehe. På söndag morgon kl 10.00 sjunger vi på Gudstjänsten i Björkekärrs kyrka. Du som läser detta är hemskt välkommen att komma och lyssna.

Det var allt jag ville säga. Så ha nu en fin helg och ett fint liv tills vi ses igen. (Vilket förmodligen skulle kunna bli på måndag). Puss bajs.

Kommentarer
Postat av: Louise

Näe, måndag blir lite svårt. Men nästa lördag? Har redan skickat mail om det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback