Helgen

Jag har haft en asgo helg! =) Det var verkligen jättehärligt att vara på läger. Jag känner mig så hemma där. Det är som att resten av världen typ försvinner och allt bara är jättebra. Jag älskar det. Så roligt att träffa så många man tycker om på samma ställe med.

I lördags kom ju Habo ungdomskör till Gbg med. Vi gick och åt på Pizza Hut och sen hängde vi på vårt hotell. Kändes lite skumt att sova på hotell i sin egen stad. Det lär ju aldrig hända igen... Hehe. Igår sjöng vi iaf i Björkekärr. När vi övade lät det verkligen helt hemskt, men jag tror nog att det blev bättre sen. Gick på Liseberg typ resten av dagen. Det var ganska kul fast vi bara åkte Flumeride. (Eller The Flumeride, som jag kom på att det borde heta istället för Flumeriden som alla Habobor sa. :P)

20.02 tog vi tåget hem till Habo. Måste säga att det var mycket roligare att åka tåg nu när jag hade sällskap. Speciellt mycket roligare än min resa till Gbg i torsdags när jag vi stå hela vägen från Falköping... Hoppas att jag slipper det i framtiden.

Nu ska jag försöka bli frisk, känner mig sjuk och febrig. Men till helgen kommer jag hem igen. =) Då ska jag definitivt vara frisk. So long.

Kommentarer
Postat av: Louise

ja you better be girl! då ska vi franka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback