Björkekärrs kyrka 50 år!

Hela denna veckan är det jubileum hemma i Björkekärr. Självklart vill ju jag också vara med och fira, så jag åker hem ikväll för att vara med på den stora ungdomskvällen imorgon.

Ungdomskväll 9/5 kl 18.00-23.00

18.00 - 23.00 Café (stängt under Praise)
18.30 Magnus Fallgren i caféet - Kristen tro och rock´n roll
20.oo Gospel Magic med Johan Reftel i caféet
21.00 Praise med Hans Weichbrodt (lovsångsgudstjänst)

Jag tror det blir grymt kul, och ju fler desto bättre. Alla är välkomna! =)

Det ska verkligen bli roligt att få vara med på detta! Det hade också vara roligt att få se så många som möjligt som man känner. Hihi. Nu har jag nog gjort reklam för det här på alla sätt jag kan komma på. Hoppas att någon nappar iaf. :P

Jaja. Så var det med det. Nu ska jag gå till kyrkan och tala om skapelsen med mina konfirmander. Och det ska väl inte vara så svårt en sån här fin dag när det bara räcker att gå ut för att man ska kunna se Gud. Kram.

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag kommer med min handledare till kl 21.00 :D Hoppas ni inte är så hårda på det där med att det är "ungdomskväll" :p

Postat av: Emelie

Så fint; "Det räcker att gå ut för att man ska kunna se Gud" :D

Vi ses om en dryg vecka. Skojsigt!
KRamar

2008-05-16 @ 14:19:10
URL: http://ettarigoteborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback