Jobb.

Nu sitter jag på jobbet. Jag hade egentligen bara några snabba tankar att dela. För det första: Man ska aldrig ropa hej förrän man har kommit över ån. Flera kvällar i rad nu har det snöat. Det innebär att det inte alls är vår som jag hade hoppats på. Men idag är det fint väder och massa sol så jag får vara glad för det iaf...

Katta är här och hälsar på mig. Just nu är hon hemma hos mig och pluggar eller gör något annat spännande. Hon skulle visst försöka hitta till Ica alldeles ensam för att köpa sig en tandborste. :P Iaf kommer vi nog ha väldigt roligt tillsammans i helgen! =)

Jag har lite grann övergivit msn, Emelie. Det har bara blivit så, men det dröjer nog inte allt för länge tills jag är tillbaka igen. Annars är telefon ett bra alternativ till kontakt för er som saknar mig. Hihi. Men om jag känner mig själv rätt är jag nog iaf tillbaka efter påsk. För då är nog alla vänner-dvd:er slut och jag har inte folk på besök lika ofta och jag är inte hemma i Gbg.

Nej nu ska jag sluta försumma mina arbetsuppgifter. Ska bita i det sura äpplet och gå och tillbringa en ytterst obekväm timme uppe på öppna förskolan. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag trodde en av våra arbetsuppgifter var att försumma våra arbetsuppgifter :P
Fast jag har kommit på att det inte är så bra, det blir ´mycket attgöra på slutet i så fall... (jag har provat) :P

Postat av: Louise

Ja, jag blir jätteglad när folk ringer. Du får ringa mig också ibland om du vill. ;) kramis

2008-03-09 @ 22:06:19
URL: http://www.metrobloggen.se/iakttagelse
Postat av: Louise

Jag har förresten bantat från msn hela helgen. det var skönt =)

2008-03-09 @ 22:06:50
URL: http://www.metrobloggen.se/iakttagelse
Postat av: katta

Tjo babe! Tack för helgen! Det var så roligt att träffas igen och mysigt att komma till Habo! Puss och kram!

2008-03-11 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback