Vill skriva...

Det kliar i mina fingrar nu för att jag är så sugen på att skriva. Min glädje över min blogg har kommit tillbaka och det känns bra. Dock har jag egentligen inte tid att skriva just nu. Mina kusiner är här i Gbg på besök, ända från den stora huvudstaden. Så de närmaste dagarna kommer jag tillbringa tillsammans med dem och inte datorn. Men jag var bara tvungen att skriva något litet innan jag ska falla ner i min säng. Är faktiskt alldeles för trött för det här egentligen! Och imorgon ska vi nog spela minigolf. Det ska bli kul, var sååå längesen jag gjorde det. Sen på kvällen ska jag gå till kyrkan och sjunga lite grann. Det blir säkert roligt, brukar bli en del skratt.

Jaja, jag vet inte vad jag hade tänkt att jag skulle skriva nu... Men jag fick ju bara sån lust att göra det. Hm, ibland är jag till och med för skum för att jag själv ska förstå mig på mig. Det blev också en normal mening.

Nej det här håller inte. Får helt enkelt vänta till en annan dag med att skriva på riktigt. Hoppas bara att lusten finns kvar då när jag väl har tid. Jag kommer nämligen vara ganska upptagen ett tag framöver, som omväxling. 

Dags att sätta punkt. PUNKT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback