Paus?

Jag funderar på att ta en paus från min blogg ett tag. Inte så att jag ska lägga ner den helt så klart, det vill jag inte, men kanske sluta skriva ett tag? Anledningen till att denna tanke kom till mig var något Alexandra (<3) skrev på sin blogg (misshardass.blogspot.com), att skrivandet och det tar upp för mycket tid. Vi har nog båda på något sätt blivit beroende och det är nog inte så bra. Detta med blogg är nog väldigt dubbelt. Visst är det roligt att hänga med i folks liv och låta dem veta vad som händer mig, men hade det inte varit roligare att tex prata i tel eller bäst av allt träffas på riktigt? Nu är ju detta inte alltid möjligt, tex skulle jag nog inte ha råd att ringa till Katta i USA och prata med henne någon längre stund. Men då finns ju mail som är en mycket mer personlig kommunikationsform. (Appropå kommunikation började jag igår läsa lite grann i en av mina skolböcker, "kommunikation är mer än bara ord", och den verkar väldigt spännande. Ska bli kul att få läsa kursen vi ska ha den boken i.)

Åter till ämnet. Ska jag fasta från bloggar överhuvudtaget ett tag kanske? Ska vi göra det tillsammans Alexandra? Dock får jag en naturlig paus nu på lördag med tanke på att jag åker bort, på Svenska Kyrkans Riksmöte, men kanske borde fortsätta med den ett tag till efter att jag kommit hem? Attans att det inte är fastetid nu. ;) Jaja, detta tål att tänkas på lite till. Vad tycker du som läser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback