Nytt kaos

Idag kom mamma och pappa hem igen från Holmsund och farmor. De har faktiskt varit borta ganska länge och jag har inte varit hemma samtidigt som dem mer än några dagar denna sommaren. Men nu är vi här alla fyra igen i vår lilla, lilla lägenhet. Det är då allt känns lite lagom kaosartat. Vart man en vänder sig är det någon som är där känns det som. Det är nog tur att jag ska åka bort på lördag, för jag tror inte att jag klarar av att bo så här speciellt länge. Iaf tillsammans med min familj som går mig på nerverna lite titt som tätt. Ska inte skriva om hur dåligt jag och Maria kommer överrens ibland... Jaja, jag överlever nog. Flyttar ju snart till min skola. Och appropå det så fick jag idag tre av mina skolböcker. Det är faktiskt jätteroligt och jag ser fram emot att börja plugga igen! Du som fortfarande går i gymnasiet förstår nog inte hur jag kan tycka det, men vänta några år bara. Den 20:e börjar jag, så det är inte ens en månad kvar nu. Party.

Kusinerna åkte hem i förrgår och jag saknar dem. Det var jättekul att de var här! Hoppas att det inte dröjer två år tills vi ses nästa gång.

Igår var jag vid havet och badade. Andra badet för i år i Sverige och första i svenska havet. Lite skumt ändå med tanke på hur fint väder det varit de senaste dagarna. Borde ha passat på att bada mer... Men jag hoppas att vädret håller i sig så att det blir fler badtillfällen.

På lördag åker jag till Kristianstad. Åker dit med Björkekärrs lovsångsteam för att sjunga. Allt är betalt för oss och vi behöver inte ens delta i grejer om vi inte vill. Ska bli sjukt soft. Kommer även att få träffa älskade Alexandra någon dag och det ska bli jättekul! :D Vi har bestämt att vi ska försöka ha en dag på stranden där. Mycket mysigt. Hade också velat gå ut tillsammans med henne, men det känns som lite fel tillfälle. Jag får åka ner till Skåne en annan gång så vi kan parta honey! ;)

Det sista jag ska skriva om är en bra hemsida jag har upptäckt. (Ja, den kanske är jättegammal, men den är ny för mig.) Bloggkoll.com heter den. Där kan man bevaka alla bloggar man brukar läsa och när någon har uppdaterat sin blogg så står det där. Hur smidigt som helst. Då behöver man inte gå in på alla bloggar varje dag bara för att upptäcka att de inte har skrivit något nytt. Mycket cred till den som har hittat på den sidan. Tack.

Nej, det är alldeles för fint väder för att jag ska sitta här. Nu ska jag åka och handla tillsammans med pappa som den duktiga dotter jag är. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Bajssyster

Ja, en dag på stranden är inbokad halt klart.

Party hade varit skoj men som du skrev fel tillfälle så du får helt enkelt komma ner igen till skåne så får vi ta en party kväll då istället.

Saknar dig massor vännen.



Pussbajs! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback