Tråkigt!

Här och nu bestämde jag att det inte blir någon bloggpaus. Inte just nu iaf. Ibland kan det gör mig glad att skriva så varför ta paus från något som kan göra en glad? Så var det med det.

Lägret jag kom hem ifrån igår var mycket händelserikt. Jag måste säga att mina fördomar för SKU försannades ganska mycket, och jag tycker inte allt för bra om präster i Lunds stift. (Okej där drog jag alla över samma kam efter att ha träffat typ två, men ändå.) Det som hände på den där gudstjänsten var verkligen helt ofattbart och bara så sjukt. Jag är faktiskt fortfarande chockad. Jag är inte heller förvånad över att kyrkan har delat sig genom åren. Religion kills, Jesus saves!

Men annars hade jag trevliga dagar. Vi i vårt lovsångsteam kom varandra närmare genom att ena oss mot de andra. Vi har faktiskt kommit förvånandsvärt bra överräns när jag tänker efter. Mycket bra. Nya bekanskaper är alltid kul också, och mysigt var det verkligen. Kul också att få träffa Alexandra några gånger. Som du brukar skriva vännen, jag är inte hel utan dig. Du vet att jag tänker på dig nu och önskar jag var där... <3

Just nu har jag väldigt långtråkigt och är sjukt rastlös. Vill umgås med någon bra människa, men alla är ju upptagna med så mycket annat. Ingen har tid för mig, och de som har tid bor inte här om nu ens de har tid. Det är en väldans tur att det är sommar nu, för annars hade jag så lätt kunnat bli så där höstdeppig och bara sitta och lyssna på sorglig musik, tycka synd om mig själv och gråta. Men det blir inge med det nu. Funderar på om jag ska gå en promenad i min ensamhet. Risken finns att det kan bli rätt deppigt. Kanske ska se en film istället. Varför är alla så upptagna och varför sitter jag själv hemma i fredags kväll??

Jaja, imorgon åker jag till Habo för att på söndag åka på konfaläger. Känner mig inte direkt pepp på det, men det nog förhoppningsvis kul när vi väl kommer dit. Om inte annat är det bara fem dagar och jag får betalt. Kommer hem igen på torsdag och då har jag bara fem dagar innan skolan börjar. Så den helgen förväntar jag mig att folk ska vilja träffa mig. Sen blir det ju flytt till A-sås. Börjar den 20:e om någon skulle undra. Men det är ju inte som att jag ska flytta till världens ende, det är ju nära hem så jag lär väl hänga en del i Gbg ändå kan jag tro, iaf i kyrkan.

Kommer bara på mer och mer jag skulle kunna skriva om, men jag har faktiskt ingen lust. Det här inlägget börjar redan bli tråkigt och för långt, så nu säger jag adjö för ikväll. Puss och kram skumbanan, kids.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback