Fiskmat

Läste just en lustig artikel på Aftonbladet som jag tänkte dela med mig lite av. Som de flesta som känner mig vet så har jag en hudsjukdom, Psoriasis. Ni som inte visste det vet det nu. :P

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article964831.ab

Artikeln handlar som en behandlingsmetod som går ut på att man ska bada i ett badkar fullt med små fiskar som äter på en. Det låter verkligen helt knasigt, men tydligen använder de denna metod i sydeuropa. Behandlingen finns också i Sverige, i Hässleholm. Men tyvärr, som allt annat, är det svindyrt. En gång kostar 1000 kr och man måste gå typ 10 gånger + efterbehandling var tredje månad... Men om någon skulle känna för att donera 10.000 till mig för att jag ska bli frisk så tas det tacksamt emot. Dock lider jag inte särskillt mycket av att jag har sjukdomen, men det är trots allt jobbigt att flaga så mycket, speciellt som jag har mycket i ansiktet nu...

Om du skulle vilja veta mer om psoriasis är det bara att fråga mig. Det finns också info på nätet, som allt annat. Längst ner på denna artikeln (http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article329045.ab) står det också lite kort.

En mer seriös uppdatering av min blogg kommer snarast när jag ska berätta vad som är på gång i mitt liv här i Habo. Men det har jag inte tid med nu.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback