Trots allt...

Som ni kanske märkte hade jag en kass start på denna veckan... Som tur var behöver inte måndagen sätta standarden för hela veckan. Jag har haft en fin veckan. En av de bästa här i Habo skulle jag nog vilja påstå.... Roligt med ansvar, konfirmanderna och ungdomsgruppen. Det är roligt att kunna känna sig behövd. Skönt att kunna skratta åt knasiga saker också.

Nog ska detta kunna bli bra. Nog ska jag kunna få vänner här, jag tror faktiskt på det själv nu.... Det tar lite tid. Jag tvivlar inte på att det kommer fler stunder som i måndags, men så länge de bra stunderna är fler ska jag nog kunna överleva, trots allt.

Ikväll kommer Louise med tåget 18.57. Då ska jag stå på stationen och krama sönder dig vännen! =) Sedan kl 19.00 ska vi åka in till stan för att gå på bio med ungdomsgruppen. Hoppas inte att tåget är försenat. Hehe. Fram tills jag ska gå till kyrkan måste jag städa. Det ser inte bra ut här. Massa disk. Problemet med det är ju att varmvattnet tar slut så snabbt... Men det löser dig. Det är ju verkligen ett i-landsproblem.

Ska återgå till min städning så jag hinner med allt. So long

Kommentarer
Postat av: Louise

Snart kommer jag =) wiiee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback