Uppdatering på begäran

Igår kväll när jag loggade in på msn första gången sen i onsdags fick jag genast kommentaren "uppdatera din blogg då!" Hehe... Det kanske innebär att folk tycker om att läsa vad jag skriver vad vet jag... Eller så vill ni bara ha en spännande uppdatering av mitt liv den här helgen. Och det är just vad ni ska få. (Fick i skrivande stund än en gång kommentaren "uppdater din blogg då")

I onsdags så hände det nog inte så mycket mer än att jag tillslut, någon gång på kvällen, blev klar med min dumma hemtenta. Frågan är bara hur bra det blev, det återstår att se... Hehe. Så var det torsdag. Var i skolan som vanligt från 8.10 - 14.30... Åkte hem, tog en dusch och åkte tillbaka till skolan igen. Hade genrep och så där... åt middag någon gång också... Det blev McDonalds som vanligt... ^^ Iallafall så gick själva konserten ganska bra. Vår ensamblelåt gick väl mindre bra. Höhö. Jag sjöng helt fel i slutet men ändå... Hehe. Kören gick bra. Så var det mitt och Marias solo. Det finns på film någonstans så jag hoppas på att få se det snart. Men nog gick det allt ganska bra... Kunde gått bättre utan dålig hals, men. Man kan inte få allt här i världen. Kom hem runt 9 och sov strax efter det.

Fredagen var en helt vanlig dag, fast vi fick sovmorgon vilket var lite trevligt. När den långa dagen var slut (en av mina längsta i veckan) så åkte jag direkt till ledarutbildningslägret. Måste bara klaga lite på det alltså... Det var så tråkigt så att jag och Carro räknade ner timmarna tills vi skulle få komma hem! Så mysko människor där med... En kille sa tex "jag tror inte att Jesus är Guds son". Hallå?! Allvarligt talat vad gör han där då? Hur kan man vara konfirmandledare och inte tro på Jesus? Suck säger jag bara. Men vi överlevde!

Driekt från lägret tog jag mig till kyrkan där vi hade konsert med kören. Det var mesta dels roligt. Mitt solo gick nog bra tror jag. Men så fort jag hamnade i närheten av tjejen som inte kan sjunga och skriker allt vad hon har så försvann det roliga... Men de stunder jag inte hörde henne var det väldigt roligt. Lyckad konsert har jag hört.

Kom hem och var helt slut... Började skolan som vanligt imorse 8.10... Så nu är jag trött och har ont i huvudet... Men solen lyser och det känns som vår i luften! =) Idag och imorgon ska jag ta det lugnt och inte anstränga mig för mycket. Får framför allt inte blir sjuk! Mycket viktigt. Så håll dig borta om du bär på någon smitta. Hela onsdag kommer spenderas på teatern 9.00 - 18.00 (kan bli senare om det behövs...) Sedan på torsdag gäller det. Sceniskt musikprojekt. Sound and music. Vi har övat för det så länge nu och så är det dags. Det känns kul och lite läskigt på samma gång... Känns inte som att allt sitter än liksom. Men efter onsdagens övning blir det nog bra.

Så där ja. Nu vet du vad som hänt och vad som händer framöver i mitt liv. Just det. I helgen blir det konfirmandläger som jag får ta mig till på lördag istället eftersom sista föreställningen är på fredag kl 19.00...

Nu ska jag lämna datorn och läsa lite i min engelskabok tror jag minsan. Ha en fin vårdagseftermiddag!



Kommentarer
Postat av: Louise

Vi kommer på fredag kl 19! jag får biljetterna imorn va? =)

2007-03-12 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback