Soooool!

Ute skiner solen och här sitter jag vid datorn. Men solen har inte kommit till vår balkong än, jag skyller på det. Igår låg jag faktist där och solade i bikini. Mums. Jag älskar detta fina vädret. Man äter dock sjuka mängder glass. Fast det är ju så gott. :P Hehe.

Just nu är jag hemma och väntar på att min lektion ska börja halv två... Vi har en lektion inställd där emellan. Så jag ska väl roa mig med att plocka undan lite på mitt rum, äta lunch, se om vi har något glass i frysen, sola om solen hinner komma på balkongen innan jag ska gå... Sen ska jag även undvika att göra den dumma uppgift vi fått att göra pga den inställda lektionen. Hehe. Men jag har hela påsklovet på mig.... Det är ju bra att skjuta upp saker. :P

Igår var jag och Maria och såg på Louise fina musikal. Du var så himla duktig vännen! Dina låttexter var verkligen jättefina. Har du funderat på att börja skriva "på riktigt"? Men det var iallafall jättekul att se! Mycket bra mycket bra.

Nej nu tog skivan i mitt rum slut. Då är det bestämt dags att gå dit in och fortsätta att lägga in kläder i garderoben och sätta på skivan igen. Hello Saferide. I like. Mm. Ja... Jag antar att intressesmurfen just fick lite motion på din axel.

Ha en mysig dag i solen. Och ät glass min vän ty det är gott.

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja du... vad gör du vid datan när det e så här fint väder ute.. Ajabaja!! Då ska man vara ute o springa barfota och bara njuta av solen.
Vänta lite nu.. jag sitter ju också vid datorn... Inte bra, Nu ska jag gå en promenad o följa ditt råd o köpa glass:-)

2007-03-29 @ 12:33:04
Postat av: Louise

hihi =)

2007-03-31 @ 18:12:47
Postat av: Emma

Glass kan man inte få för mycket av. trevligt att ses lite igår btw...:) hoppas att dom gula skorna inhandlas snarast. Ut i solen med dig flicka lilla. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback