Psykologi = bajs

Alltså allvarligt talat så är det sjukt tråkigt... Några av er tycker säkert att det är intressant, men jag tycker verkligen inte det... Jag tycker bara att det är tråkigt och obegripligt. Lycka till att formulera alla människans problem och vår oerhört komplicerade hjärna i en teori. Eller ens flera teorier. Visst är det bra med psykologer och så för folk som mår dåligt, men att vi måste lära oss om det i skolan... Blää. Den här dumma hemtentan går det verkligen inge vidare med... Jag hoppas att jag kan få ett svagt VG iallafall så att jag slipper en G-kurs... Även om det bara är 50 poäng. Jaja det löser sig väl. Var bara tvungen att ordbajsa lite på det dumma ämnet.

Idag var jag i skolan... Det gick bra faktiskt. Var lite seg i huvudet och så bara då men... Sen sånglektionen gick ju som den gick, men jag hoppas verkligen på att kunna sjunga på torsdag. Kanske ska gå ner och ta lite hostmedicin. Mums... Öh eller inte. Den smakar skit. Men den hjälper förhoppningsvis... Sen ska jag nog sova, är så himla trött.

Om jag inte hinner skriva ner något om mitt intressanta liv imorgon får ni vänta ända tills på söndag för torsdag kommer att tillbringas i skolan hela dagen tills sängdags och sedan åker jag på läger till söndag. Förrästen har vi konsert med kören då så då lär det inte heller blir något bloggande. Håll till godo till nästa vecka alltså. *Poff*

Kommentarer
Postat av: LindaochSofia

Hejsan kära Malin! Hoppas du haft det en bra kväll på musikafton, och att det gick bra att sjunga! Synd att vi missade! Sofia hälsar att hon vill ha tre biljetter till SoM... Pussochkram Linda och Sofia =)

2007-03-08 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback