Sista dagen på lovet...

Jahaja. Imorgon återgår livet till det normala. Om det nu kan kallas normat just nu, jag tvivlar... Vet inte vad som händer. Allt är så fel, helt uppochnerpå. Känns som att jag behöver gråta för att allt sedan ska kunna bli bra. Så varför kan jag inte det då? Drömde inatt att Nadia kom hem och hälsade på och då gräta jag ut mot hennes axel. Varför är hon inte Paris för? Det är för långt bort! Saknar dig så himla mycket!

Iallafall... Idag ska jag försöka skriva minst ett kapitel. Om jag skriver två blir boken klar. Men jag tvivlar på min egen förmåga. Tror att det är mest troligt att det bara blir ett. Men jag får vara glad för det lilla. Då har jag iallafall bara ett kapitel kvar, och det kan jag skriva på onsdag, på PA tiden.. Nästan helg kommer då bestå av den vetenskapliga delen. Äsch det blir bra. Jag orkar inte oroa mig.

Ikväll ska jag iallafall till kyrkan. Praise kl 18.00 i Björkekärr. Alla är förstås väldigt välkomna. Det ska bli skönt att komma dit. Det var ett tag sen nu... Jag vill bara lämna allt och koncentrera mig på något annat, något större än mina små problem. Mm det ska bli trevligt. Efteråt blir det nog pingis. Det är ju också jättekul och fina vänner kommer vara där. Me like.

Ända bra med skolan imorgon är väl att jag får träffa er fina flickor som jag inte har sett på hela lovet. Vi har en del att prata om skulle man kunna säga... Linda kommer ju hem snart med. Hon kommer vara brun och vi andra kommer se ut som spöken typ. :P Men det gör inget för vi tycker om dig iallafall! (L)

Jag fyller år nästa vecka... Då blir jag 19. Det är gammal, men en obetydlig ålder. En sån där mellanålder. Men det ska nog bli trevligt det med. Kul att fira.

Nej nu får jag ta tag i mig själv. Vi ses och hörs. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kommer på ditt kalas! Med tårta och kakor stod det.. men saft då?
Varför har du prickig kjol? Men för att den inte är randig förstås! haha, hörde det på er Svingelskogen-cd, och ändrade om lite bara =) för du hann aldrig skriva att jag var hos dig och spelade nallespel =) kramar

2007-02-18 @ 19:28:14
Postat av: emmy

hejhejhej. jag tycker om dej. när blir det kalas??

2007-02-19 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback