Klänningar

Idag åkte jag till stan i hopp om att köpa mig ett par jättesnygga jeans... Tyvärr finns det inga sådana i någon affär. Inte gjorda för mig iallafall... Det finns många nackdelar med att vara smal måste jag bara påpeka... Iallafall. Istället för jeans blev det två jättesöta klänningar. Är typ helt kär. Har på mig den ena nu, den är mörkblå med hjärtan som är gula och rosa. Den andra är gul och har ett band man knyter typ i midjan, eller lite högre upp. Så nu vet du det. :P Fiiina iallafal.

Sitter här i brist på annan underhållning i väntan på att Rut ska ringa mig. Vi ska typ ses ikväll. Vilken överraskning eller hur? :P Hihi. Men hon är så fin att man inte kan tröttna. Även om vi ses majoriteten av alla dagar i en vecka. Typ. Det var för övrigt hon som var med mig i den stora staden idag och var smakråd med klänningarna.

Jag och Maria lagade middag idag. Som födelsedagspresent till mamma. Hon fyllde år igår. Det glömmde jag kanske nämna. Hur kunde jag glömma det? :S Haha. Jaja. Det blev inte så gott... Men det tyckte mamma och det var ju huvudsaken... Någon äcklig sås till med citron i... Bläää... Råkade dränka hela maten i den utan att smaka först, smart Malin smart. Intresseklubben antecknar nu detta.

Hon borde ringa snart kan man tycka... De är i kyrkan... Hur länge kan det hålla på egentligen... Suck jag är sjukt rastlös. Kanske ska gå ner och se vad som går på TV. Försökte övertala Maria att spela och sjunga med mig... Det ville hon inte... Dumma henne. Jaja jag har iallafall en fin klänning på mig. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Emma

Söta du :)Btw lånet på böckerna går ut om två dagar. tajming hej. Men vi kanske kan åka o lämna dom efter vi har skrivit klart om lilla Beatles. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback