Hjärtesorg, kyla och snö

Tillråga på att som redan är dåligt så är det typ värsta snöstormen ute... Allvarligt talat är det någon som vill mig något ont eller? Jag orkar inte... Det som var så bra. Orka gå runt och må dåligt och vara ledsen... Jag har ingen lust. Men det är ju dumt att försöka vara något man inte är... Och jag är ju inte glad även om jag vill vara det... Jaja.

Inte nog med det så måste jag jobba med PA nu. Alltså när det är inlämnat och klart kommer jag nog ärligt talat gråta av lycka! Det är nästan så att det kommer vara bättre än studenten. Men bara nästan. Studenten = sommar. Jag längtar så sjukt mycket. Då är det varmt och skönt. Jag slipper gå runt och förfrysa och ha ont i ryggen för att det är så kallt. Och dessutom, summer's gonna take the pain away.

Efter sommaren kommer hösten och appropå den så skickade jag in min ansökan till volontäråret igår. Hoppas verkligen jag får en plats... Annars blir jag arbetslös och får bo hemma.. Vet inte om jag klarar av det. Behöver komma bort. I så fall kanske jag åker utomlands. Men hur kul är det helt ensam...? Jaja. Det lär jag märka hur det går med det.

Förlåt om jag verkar lite sur och otrevlig nu... Men det kan inte hjälpas. Tyvärr. Har alla dessa känslor i mig och vet inte vad jag ska göra av dem... Om du tycker om mig så står du ut med det.

Låt mig gå i bitar
Jag har gjort något så dåligt igen
Låt mig ha ont
Låt mig skrika färdigt
tills bröstkorgen blir tom...
Låt mig spricka sönder
Det har jag verkligen förtjänat
Hallå, hallå
Låt mig vara dum
det blir din tur om en liten stund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback