. . .

Livet är fullt av prövningar och just nu är det verkligen en sådan. Men jag lär överleva. Det är ju inte som att jag inte är van... Frågan jag ställer mig är bara varför? Varför måste det hända mig igen och igen och igen? Jag kan verkligen inte se någon mening med detta... Det finns några olika saker som det skulle kunna leda till och inget av det är positivt som jag ser det... Jaja. Det går ju inte att påverka iallafall. Jag får helt enkelt lägga det i Guds händer och hoppas att smärtan går över snabbt.

Känner för att tillägna att stycke här i min blogg till en vän som betyder så mycket. Rut. Du är så himla fin min älskade vän. Jag är så glad att jag har fått lära känna dig och att vi är så bra vänner. Jag hade inte mått så här bra om det inte vore för dig. Vi kan prata om allt och du förstår. 

You call me up in the mornings
We'll stay on the phone til dawning
You tell me secrets I actually keep
You call me up around noon and
bring me all good gossip 
You hold my head when I throw up,I hold your hand when you weep
                                                 
And we talk about friends
and we talk about records talk about life
and talk about death
and we dance in the living room,
dance on the sidewalks, dance in the movies,
dance at the festivals, dance dance.
No men ever really dance like this

Du är min bästa vän nu. Jag hoppas att du vet att vad som än händer med det här nu så är vår vänskap viktigast och jag kommer alltid att älska dig. Jag vet att du kommer vara här och torka mina tårar.

Vi två i Genévé


Jag håller faktiskt på att skriva på mitt projektarbete just nu. Det går ganska bra. Jag hoppas på att bli nästan färdig med boken innan lovet är slut... Det hade varit så skönt. Det är mitt mål och nu ska jag fortsätta med det.

Kommentarer
Postat av: Rut

Malin.. vad ska jag säga? De borde inte få bli så här men jag hoppas att allt kan lösa sig bara, jag har ingen energi att varken se till att nåt händer eller hindra nåt från att hända. Det får gå som det går och jag hoppas verkligen att det inte går fel.. För du är viktigare än det andra du vet.. Älskar dig och detta suger verkligen.

2007-02-11 @ 15:33:04
Postat av: Louise

lilla söta malin, du finns i mångas hjärtan, och i mina tankar nu =/

2007-02-11 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback