19 år!

Så var man 19 år då. Vuxen på riktigt som någon uttryckte det. Det känns bra. Roligt att fylla år igår faktiskt. Fick många fina saker av min fina familj. Säkert! skivan är jag speciellt glad över. Lyssnar nog snart sönder den, om det nu går. Hennes låtar är så sjukt bra och beskriver så många olika känslor. Fick även tre böcker, tre fina böcker av typen som jag gillar. Kärleksromaner från 1800-talet. Hehe. En Jane Austen och två Louisa May Alcott. Sen fick jag tjyvlyssnat-boken också. Haha. Den kan man skratta länge åt. Blåsta människor det finns i vårt land alltså. Ett pussel som jag kan roa mig med under regniga dagar fick jag av Maria. Kul. Sen en jättefin, gul tröja, presentkort från Gina Tricot, ett nattline och trosor. Just det pengar med. Så nu vet du det. Kvällen spenderades med familjen. God mat och sällskapsspel. Sen blev det självklart "Så ska det låta". :P Trevligt värre.

Ikväll kommer vännerna från kyrkan hit och vi ska fira med tårta och annat gott. Ska bli så roligt. Tycker om er massa fina människor. Innan dess ska jag skriva färdigt min bok. Inte alls mycket kvar nu. Ska strax börja. :P Hehe. Sen ska jag baka tårtan tillsammans med Maria. Min söta, fina syster får faktiskt också vara med på kalaset sen. Är så glad att jag har henne.

Gud när ska jag bli fridlyst, slå upp i en bok
Hon är en ovanlig art så förbjudet att såra,
Sätt henne tillbaks där hon stod


Utdrag ur en Säkert! låt. Jag tyckte att det var väldigt fint. Nu ska jag lämna lumor. Uppdatera era bloggar vänner! Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: maja

CONGRATS malin! :D

2007-02-24 @ 13:24:52
Postat av: Lollo

Grattis igen malin! Visst blev det ett hejdundrande kalas, som jag förutspådde? haha, det var riktigt kul och riktigt mysigt, får jag säga. Hoppas du mår bra nu =) kramar

2007-02-25 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback