Skoooolan...

Idag börjar skolan igen efter lovet... Bläää. Ska snart gå dit. Men jag har bara piano och sång. Sen åker jag till tandläkaren och får min fina lilla tråd till rälsen. Efter det har jag gehör om jag hinner tillbaka. Sen var den dagen slut. Kanske inte så ansträngande början.... Hehe.

Jag gissar på att det kommer bli fler blogginlägg i veckan och färre bilder på bilddagboken... Finns inte så mycket spännande att ta kort på i skolan.... Höhö. Shit jag är skadad.

Ha en trevlig första dag i skolan. (Även om du nog lär läsa detta när du redan varit där men.... :P)

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha jag har inte varit i skolan! jag är hemma och förkyld och ont i halsen.. men det gör inte så mkt. Jag har bara 2 lektioner idag, och dessutom fick jag höra sen när nån ringde att den var inställd! sån tur att jag var hemma. dom drev bara runt på allum.. haha!

2007-04-10 @ 13:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback