Påsklov

Ja nu var det ett tag sen jag uppdaterad. Nästan hela lovet har gått... Nej så får jag inte säga... Det är trots att fyra dagar kvar. Och på tisdag har jag tre lektioner varav två av dem är 20 minuter lång. Så jag ska verkligen inte klaga.

Lovet har varit fett nice. Jag har träffat många fina människor, framför allt Linda och Emma. Glass har jag inte slutat äta och pluggat har jag inte gjort ett dugg. Det är väl så ett lov ska vara? Idag ska jag även få träffa min kära vän Katta! Det var längesen, närmare bestämt förra sommaren! (Shit kan det vara så längesen verkligen) Men bor man i Uppsala så gör man... Men nu är hon är i Gbg och ikväll får jag äntligen träffa henne igen! :D

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga... Jag har väl lite övergivit blogg kanske... Har just skaffat en bilddagbok och är helt fast... Men jag är inte ensam... Linda och Emma är också med mig. Ni kan skåda min vecka i bilder på: malinclaeson.bliddagboken.se iallafall. Och om ni undrar varför jag aldrig uppdaterar min blogg är det för att en bild säger mer än 1000 ord.

Ha ett fortsatt trevligt lov. Njut, för detta är vårt sista påsklov någonsin. (Studenten snaaaaaart!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Läskigt att det är sista påsklovet. Men fett najs =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback