Regn, regn regn...

Och regn regn regn föll ner ner ner i stora stora floden...

Japp... Idag har det regnat en hel del. Jag blev jäääätteblöt om fötterna och upp på halva benen typ. :P Borde skaffa ett par stövlar. Jaja. Orkar köpa det. Det är ju jättedyrt. Får se hur det blir med det.

I helgen har jag alltså varit på ledarutbildning. Lite för likt skolan, men annars var det roligt. Hade dock behövt en helg med vila. Det var längesen. Jag vill gräva ner mig under en filt med en stor kopp te och en mysig film och en mysig vän och massa massa godis. Hoppas jag kan få en sån kväll nästa helg. Jenny har du tid och lust? Hihi.

Japp... Nu ska jag kanske ta tag lite i mitt liv och plugga... Eller nåt... Typ.... :P

Ha det så fint alla människor och Jenny glöm inte bort att ringa mig! :D (L)

Ps. Vem är det som skriver kommentarer till min blogg utan att skriva vem det är ifrån? *Nyfiken*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart jag har tid älskling! Förlåt att jag inte ringde igår, men jag kom hem sent typ... tolv eller nått. Så jag antog att du sov. Men mina föräldrar ska bort i helgen, så du kan joina mig och sova på vinden! Och kolla på dåliga filmer. Eller pussla.. ;) Med massa massa MASSA godis och TVÅ filtar (wow)! Puss iallafall, glöm inte att du är helt oslagbar!

Postat av: Jenny

Ring mig när du kommer hem förresten! ;)

2006-11-21 @ 14:37:33
URL: http://riskakormedsalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback