Körkväll

Igår var jag verkligen på kör jättelänge. Först var jag på min egen kör i typ en timme. Sen väntade jag en timme och så var jag med på pappas kör i en timme typ. Okej det blev inte så lång tid, men det kändes långt. Kom hem typ vid 10 och hade gått hemifrån vid halv 6. :P Hehe. (Jag vet att det där inte blir bara 3 timmar... Men det är liksom där typ kommer in. Det var alltså mer en en timme alla gångerna :P)

Idag ska jag ha redovisning i svenskan tillsammans med Emma. Vi har gjort en TV-program som heter "Mys i soffan med Malin och Emma" Det äger alltså. Vi kommer lätt ha den bästa redovisningen. Den handlar om barnspårk. :P Hehe.

Jag tror jag kanske ska sitta i skolan till 5 idag (hela PA tiden) och verkligen jobba... Det har jag aldrig gjort innan. Och det är ju bara dumt för mig själv när jag måste sitta hela jullovet. Nej inte hela men... :P Hehe.

Eller så tränar jag med Jenny och tar PA någon annan dag. Jag är så himla bra på att skjuta upp det där. Illa ille illud. Jaja...

Nu ska jag äta frukost. Hihi. Pusselipuss sötnosar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Don't let me down now! Klart vi ska träna! Vad ska jag annars göra hela dagen? Dessutom måste vi köpa kakor.. 8) Pusspusspusspuss!

Postat av: Lollo

stannade du på kören iafl? du gick ju med oss till hållplatsen.. =S
jaja, det kanske var din okända enäggstvilling eller nåt, den onda malin..

lycka till med PA/träning osv.. kram

2006-11-22 @ 14:50:44
Postat av: Hjalmar

"den onda malin.."

Nalin alltså ;)

2006-11-25 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback