Hurtbulle

Jag, Malin Marianne Claeson, har börjat träna. Erkänn nu att du blev förvånad? :P Jag ska till och med köpa mitt gymkort idag. Var på yoga i onsdag (så sjukt mycket jobbigare än det ser ut!) och ska på aerobics idag (hur nu det stavas). Det är väl duktigt av mig? *söker beröm*

Det var väl det mest spännande som hänt mig på ett tag. Eller jag hade en trevlig redovisning häromdagen. "Mys i soffan med Malin och Emma". Ganska kul. :P Hehe. Det gick bra också tror jag...

Just nu väntar jag på att träningen ska börja... Det är typ en och en halv timme kvar. Jenny städar. Duktigt av henne! Min underbara träningsparten! (L)

Undra vad jag ska hitta på ikväll... Hoppas det dyker upp någonting kul att göra. Ska kanske ringa lite olika folk och se om de har lust att ses. Om jag orkar... Är trött redan nu innan träningen... ^^

Imorgon ska jag och Jenny ha myskväll! Se på film och äta massa, massa godis. Vi har iochförsig godisförbud förutm med choklad, men vi gjorde ett undantag till myskvällen. Det kan behövas i höstmörkret. Det ska bli så trevligt och mysigt Jenny!

Det var typ det jag hade att säga. Om inte någon i 9:an läser detta (dock inte troligt alls, men man vet aldrig) för då kan du komma på öppet hus på L M Engström nästa onsdag kl 5 typ. Då ska jag vara i skolan på kvällen istället för på dagen... Öh... :P

Ja hoppas ni får en fin helg alla söta människor! Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Lollo

=) va kul malin.. jag läser verkligen din blog regelbundet^^

hoppas att inte jag var en av de människorna du tänkte ringa, jag ska bort ikväll.. fest.. får la se hur kul det blir, efter allt.. men det kan vi ta en annan gång! det här är ju din blogg!

kramen

2006-11-24 @ 17:29:31
Postat av: Linda

Tack så mkt. Jag tror våra redovisningar var rätt olika, tog liksom inte upp samma saker. Vilket var bra! =)
By the way så var vi grymmish på att hitta symboler igår.
kramen

Postat av: Jenny

Synd att vi typ har ätit FÖR mycket godis nu.. :P

2006-11-25 @ 22:05:14
URL: http://riskakormedsalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback