Lucka nummer 9

Har som sagt varit på läger i helgen, mycket trevligt med alla söta konfirmander. Därför kommer nu lördagens lucka och ovanför även dagens. :P

Lucka 9: 2 kr för varje badkar eller dusch

Jag har bara ett badkar alltså blir det 2 kr för mig idag då. För att jag ska lyckas vinna den här tävlingen hade jag behövt en större familj och ett hus tror jag. :P (Dvs min familj hade behövt mer pengar :P)

Jaaa... Ingen idé att skriva mer här. Mycket bättre att ta det i nästa inlägg. Kramelikram


Kommentarer
Postat av: emmy

49 kronor nu. en dusch och ett badkar. det gäller att ha stor familj ja. men inte behövs mycke pengar. bara ett lån som aldrig blir slutbetalt kanske ;)

2006-12-10 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback