Lucka nummer 8

Åker på läger om en timme typ... Borde packa klart och äta något... Måste dock först skriva här så att det bara blir två luckor på söndag... Och se på julkalendern sen med. :P Louise du behöver inte vara orolig för mig, jag klarar mig. Men tack för omtanken! Och hoppas det gick bra på ditt sv nationella idag!

Lucka 8: 25 öre för varje stömbrytare i huset (alltså lampknappar antar jag) 

Måste gå runt i lägenheten och räkna det, för vem vet det? :P Haha. Jag fick det till 15 st.  Men det blir en så krånglig summa så jag kan räkna med 16 eftersom en knapp trots allt är tvådelad. :P Så det blir 4 kr för mig idag då. Göttans.

Ha en trevlig helg folk så läses vi på söndag ;) Puss puss

Kommentarer
Postat av: emmy

31 kronor sen innan. hade 15 sminkgrejer tror jag. 21 par skor (med stövlarna..hehe pinsamt det här) och 20 strömbrytare tror jag. så nu är jag uppe i 45 kronor. puss

2006-12-08 @ 18:14:50
Postat av: Lollo

10 typ.. än så länge.. ombyggnad o så..
+2.50

= 39.50

2006-12-08 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback