Lucka nummer 5

Lucka 5. Ge 50 öre för varje säng i ditt hus.

Idag blir det alltså 2 kr för mig eftersom vi bara har 4 sänger... Tur att mamma och pappa har flyttat isär sina sänger för att få mer plats i sitt rum för nu räknas det ju som 2. :P Hehe. Det hjälper mig att vinna tävlingen.

Det öser ner regn ute... Då är det väldigt skönt att vara inomhus men jobbigt att veta att man snart måste gå ut. Ska till kören sen. Jag missar julkalendern idag. Sov imorse och kören börjar ju kvar i 6. Så jag får nog ta och se den på datorn nu. Tack för internet! :P

Skulle ha jobbat med PA idag.... Hade verkligen tänkt göra det... Tyvärr så sparade jag det jag hade skrivit i skolan i vår himla sugprogram open office, så nu kan jag inte öppna det hemma. Vilket är ganska jobbigt med tanke på delinlämningen imorgon. Men jag får väl lämna in det jag hittills har skrivit och berätta för Sture hur det är...

Så nu ska jag väl se på julkalendern och äta något innan jag ska gå. Glöm inte att skriva hur mycket pengar ni är uppe i! Puss puss och ha det bra i regnet.

Kommentarer
Postat av: emmy

uppe i 5 sängar här hos familjen linde. så det blir 2.5. 28.5+2.5= 31 kronor. oj vad jag leder =)

2006-12-05 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback