Lucka nummer 3

Om du inte har läst de två senaste inläggen gör det först. :P

Lucka 3. Idag ska du ge 50 öre för vajre par jeans du äger.

Jag måste nog gå och räkna hur många jag har... Det blev tio. (Va, skojar jag? Jag kan väl inte äga tio jeans? :S Hehe.) Så då borde det alltså bli 5 kr. Nu tror jag att jag är uppe i 24 kr. Slå det om du kan (Detta har ju blivit lite som en tävling... Hehe... Vem får ihop mest pengar?)

Idag har jag varit i kyrkan och sjungit adventssånger. Mycket mysigt. Vi var 5 stycken som var speciellt inbjudna till att sjunga med Oratoriekören ;) Hehe. Var roligt att få sjunga med de vuxan, men lite mycket vibrato på en del tanter där ja... :P Hehe. Efter kyrkan blev det fika med fina vänner. Det var jag, Maria, Rut, Lousie, Petra och Eva-Linn. Vi satt på Vanilj väääldigt länge... De tyckte nog inte så mycket om oss speciellt som Louise spräckte deras ljusstake när om lekte pyroman :P Hahahaha.

Skola imorgon. Men som tur var bara 3 lektioner. Skönt. Dock 2 feta håltimmar men jag ska väl lyckas få dem att gå de med... Tex skulle jag behöva skriva på PA eftersom det är delinlämning på onsdag! Hjälp. Måste tvinga mig själv att göra det! Men nu är det nog dags att sova så man inte somnar på lektionerna. ;) Puss puss och tack för en fin dag älskade vänner! (L)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha =p
pyromaner är vi allihopa =) särskilt jag, och lite Eva-Linn-Tingeling också ^^

2006-12-03 @ 21:52:51
Postat av: emmy

okej nu är jag med här. Hade sjukt många jeans. hjälpe! 12 stycken. men jag använder inte häften, de är fula, vilket gör att jag nästan vill lägga på lite pengar för att det är pinsamt;) är uppe i 26 kronbor iallafall. leder jag?? pusspuss

2006-12-04 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback