Lucka nummer 25

Som jag har sagt tidigare är det en extra lucka på denna kalendern. Här kommer den.

Lucka 25: 1.50 för varje julklapp du fick den här julen

Okej... Nu börjar den stora uppräkningen av vad jag fick i julklapp... Hehe... Spännande va? Ska vi se, jag fick: En klänning, ett spel, ett pussel, strumpor, ett badset, en grodbricka, en grodnyckelring, en svart kofta, ett halsband, ett halsband till, pengar, te, hemmagjorda magneter, en cd, tre böcker. Det var nog det. Det blir 17 st. Inte illa. 25,50 får jag det till.

Min slutsumma blev: 110 kr. Vann jag tävlingen? Vad kom ni andra upp i? Inte för att det var det viktiga men... Hehe... Alla pengar går iallafall till vår insamling till Rumänines gatubarn.

Igår då, alltså juldagen så lagade jag och Maria en fin middag till mamma och pappa. Det var en julklapp till dem. Vi handlade på morgonen och sen hann vi med att spela lite alias som jag fick i julklapp. Men efter det tillbringade vi flera timmar i köket och lagade tre rätters. De blev så glada. Det var väldigt roligt. Sen hade vi en konsert för dem, också en julklapp. På kvällen gick jag och Maria på bio, Happy Feet. Det var min julklapp till henne. Mycket julklappsgrejer igår. Hehe.. Bra film för övrigt. Väldigt söt. Trevlig dag.

Idag ska jag nog fixa en födelsedagspresent till Jenny tillsammans med Jenny. :P Sen ikväll ska jag nog träffa kyrkvänner och mysa och spela spel. Trevlig dag. Hihi. Mycket bra jullov hitills. Och snart är det läger!

Hoppas ni alla haft en trevlig jul och att ni får ett fortsatt trevligt lov! Bamsekramar!

Kommentarer
Postat av: Rut

jag kom upp i 120 kr.. lite sent att svara nu men. =P jag fick en ordentlig slutspurt, mest eftersom jag har massa äldre syskon som ger mig rätt många julklappar. höhö..
kramopuss
(bä)

2007-01-09 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback