Lucka nummer 24

Hade inte riktigt tid med att blogg vare sig på julafton eller igår. Idag är det Annandagen och det finns inte så mycket att göra, alltså jag har tid att sitta här och skriva. :P Börjar med luckan.

Lucka 24: 50 öre för varje filt/täcke ni äger

Detta var svårt tycker jag... Men vi har iallafall fyra täcken nu (nähä) och sen tror jag vi har fyra till som är tunnare, typ sommartäcken. Jag har iallafall en filt, sen har vi kanske 2 till någonstans. Sen har vi säkert minst ett gammalt täcke. Det blir  12 st totalt. Det låter kanske rimligt. :P Hehe. 6 kr idag då.

Julafton gick till såhär:

Såg på julkalendern kl 9.00
Gick till Härlanda på Gudstjänst 11.00 (Bytte julklapp med Jenny och fick ett jättefint halsband)
Åt jullunch dvs gröt! Mums! :D
Duschade och städade i väntan på släkten
Släkten kom och vi kollade på Kalle Anka (var faktiskt riktigt tråkigt i år...)
Öppnade alla julklappar som låg under vår fina gran
Åt julmiddag, dvs typ julbord eller nåt i den stilen
Spelade spel med släkten som jag fått i julklapp och åt massa godis
Sjung på julnattsmässan i Härlanda
Hem och sova, jättetrött!

Det var väl allt du behövde veta. Hehe. Nu är det dags för lucka 25.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback