Lucka nummer 23

Oj. Idag är det dan före dopparedan. Har inte tänkt så mycket på att det faktiskt är julafton imorgon. Funderar på att ta mig en tur till kyrkan på morgon... Men 10 är en fasligt dum tid... Kanske går till Härlanda istället... Usch... Fy mig... :P Får se hur det blir med det. Sen blir det gröt lunch. Mums jag älskar julgröt! Någor gång runt halv tre kommer min moster och hennes familj hit. Känns konstigt att vi ska dela ut julklapparna tillsammans med dem... Det brukar ju alltid vara bara familjen, eller förr i världen farmor och farfar (när han levde). Men det blir säkert spännande det med. Ser mest fram emot att ge mamma och pappa mitt och Marias speciella hemliga paket som vi har jobbat med mycket. Hihi. Sen är det midnattsmässa där jag sjunger solo halv 12 i Härlanda. Kom dit vettja. :P

Lucka 23: 1 kr för varje telefon i ditt hus.

Okej... Alla familjemedlemar har var sin mobil , det blir 4. Sen har jag en telefon i mitt rum, en i köket och en här i datarummet. Det borde bli 7 totalt om jag inte är helt borta. Alltså 7 kr idag.

För er som trodde att kalendern tar slut imorgon hade ni fel. Den tar slut den 25:e. Så det så.

En hälsning till Maja också. Du är för underbar. Vi kommer äga sönder London och alla engelsmän kommer vilja vara som oss. ;) Haha. Hoppas jag får något riktigt brittiskt i julklapp imorgon. Förrästen fick jag en tidning på posten härromdag från UD. På framsidan stod det något i stil med "Hello mate" och så handlade hela tidning om att åka utomlands. Ett tecken? 

Tycker om alla mina vänner så himla mycket. Och min familj också. Det säger man för sällan. Kom ihåg det så här i juletid. Du är älskad, och jag också. God jul och ha en fin julafton.

Ps. Jag ska försöka skriva imorgon... Men det är ju inte säkert att det blir tid att sitta här framför datorn... Får se... :P Hehe. Ds.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va söt blogg:)
vi har 2 telefoner + 1 mobil var = 6 kr

förresten, har jag missat nåt? ska du till london?!? får jagfölja med? den här gången SKA jag lyckas banta ned mig til 40 kilo isåfall ;)

2006-12-23 @ 23:26:41
Postat av: Emma

Du e för söt. hoppas du får en härligt julafton! Tycker om dig himla mkt med.puss

2006-12-24 @ 00:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback