Lucka nummer 22

Nu är det inte långt kvar till jul. Dan före dan före dopparedan som man säger. Och jag köpte klart mina sista julklappar idag. Men jag visste faktiskt vad jag skulle köpa... Det var bara det att man inte kunde köpa en av grejerna tidigare... Så det så... :P Hehe.

Lucka 22: 25 öre för varje hårvårdsprodukt du äger.

Jaaa... Svårt det där... En avägning om man ska ta med schampo mm. Men jag tror inte det räknas... + att det ju inte bara är mitt... Hehe... Så jag fick det till typ tre, fyra st... Så jag räknar med fyra, alltså 1 kr.

Nu måste jag äta lussekatter och sen se på julkalendern! Kram kram

Kommentarer
Postat av: maja

Dagens Londonportion: Jamie Oliver (Nakne kocken du vet) som säger MATE i sitt matprogram och pratar sådär fantastiskt vackert: "and then you can put some fruit or whatever you like in the pie, it'll be WICKED!" Ja, London's gonna be wicked :D

2006-12-22 @ 16:50:20
Postat av: Lollo

Hm, jag hade visst lite bråttom sist, jag missade ngra luckor..:P
71 kr + 3 gånger 50 öre + typ 7 gånger 1(julmusten här med, plus att jag knarkar både kaffe och äpplejuice) + 1 gånger 25 öre (äger bara schampo, balsam å borste.. schampo gildes ju itne, men balsamet använder bara jag, så det får väl räknas :))
= 79.50 kr!

2006-12-22 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback