Lucka nummer 21

Nu är jag ikapp. Yes. :P Hehe. Vi börjar med luckan.

Lucka 20: 2.50 om ni har en snöslunga eller en motordriven/elektrisk gräsklippare.

Attans... Vi har inget av det där... Bor ju som sagt i lägenhet och gräset på gräsmattorna utanför tänker då inte jag ta ansvar för... :P Hehe. Inga pengar idag. Kanske var bra. Tror jag är uppe i 70,50... Är inte så bra på att räkna. Kanske kan bli hundra kr när denna kalendern är slut. Det finns faktiskt en lucka dagen efter julafton också. Så det är 4 luckor kvar. Men en hundralapp ska jag nog ha kvar även när jag är klar med alla julklappar... (Det innebär att jag inte är klar än... Hehe.)

Idag vet jag inte vad jag ska göra... Jag och Maria ska kanske fixa lite med julklappar till mamma och pappa... Om vi orkar. Sen ikväll är det avslutning med UG på Liseberg. Myspys blir det. Hoppas många kommer. Har inte varit på jul på Liseberg i år och det är ju alltid lika trevligt. Hihi.

Nej nu får det räcka med blogg för idag... Har ju skrivit massa intressanta saker. Höm... :P hehe. Ha en fin dag, första dagen på jullovet för många. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha vi har inget sånt heller, jag får slita med manuell gräsklippare ::) men det är bra motion^^
Man vill ju inte vara som grannen, som trots sin minimala gräsplätt ändå går runt med motorgräsklippare i timmar, morgon och kväll! HAN har hörselskydd, men vi då?
kramen

2006-12-21 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback