Lucka nummer 19

Ojojoj... Jag ligger visst lite efter... Det var illa... Men den här dagen (alltså i tisdags) så kom några vänner hem till mig och spelade spel på kvällen... Jag skyller på det. Det var väldigt roligt och mysigt. Det var jag, Maria (syster yster), Rut, Eva-Lin och Lousie. Tyvärr så vann Maria och Rut spelet... Men ändå... Julmusten var god som alltid med... :P 

Lucka 19: 50 öre för varje gång du ätit kött den här veckan.

Okej... Nu blir det att tänka... Svårt att räkna så långt tillbaka vad man har ätit... Men Det ska alltså vara hur många gånger jag åt kött i måndags och tisdags... Hm... Jag skulle gissa på två gånger i måndags... Åt nog spagettig med köttfärsås till middag... Och något macka med något köttpålägg till frukost... Sen var det visst fisk i bamba så det räknas väl inte? Vilket minne jag har då... Hehe... Och så i tisdags då. Då åt jag nog bara kött en gång... För jag åt ingen frukost... Började tolv så jag åt nudlar då. :P Hehe. Minns inte vad det var för middag, men det var säkert kött... Hehe... Så åt jag nog inget mer den dagen... Oj då. Alltså blir det bara 3 gånger... Ovanligt. Men jag kan räkna med fyra så blir det 2 kr. Mycket lättare... :P Hehe... 

Fick tillbaka gehörsprovet i tisdags med. Fick 1 poäng från MVG. Det gick så mycket bättre än jag trodde... Speciellt eftersom Sture sa att ingen i klassen fick mvg. :D 

Ja det var nog den dagen... Hehe... Dags att fortsätta komma ikapp... :P Haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback