Lucka nummer 17

Idag är det tredje advent och alltså exakt en vecka kvar till julafton... Känns helt knasigt. Trots att hela huset är fullt av julpynt och massa jul mm så är det varmt ute och ingen snö... Ganska lite julstämming om jag ska vara ärlig... Dock tvivlar jag på att snön kommer, men det är sjukt att det är så varmt... Och det räcker med regn... Snart svämmar hela Gbg över och jag har inga stövlar!

Lucka 17: 3 kr för varje dator i ert hus.

Jaha. Vi har bara en dator så det blir 3 kr idag då. Jag tror att jag är uppe i 63. Sen när kalendern är slut måste jag göra en extra koll... Hehe. Inte många luckor kvar nu...

Ikväll är det Praise i kyrkan. Kom dit. Marcus Olsson ska prata. Det lär bli grymt. Sen ska ju jag sjunga i lovsångsteamet... Det är alltid värt att se... Öh... :P Hehe. Nej kom dit för där blir nog bra. Kl 18.00

Annars ska jag inte göra så mycket idag... När jag har klätt på mig ska jag nog gå till Jenny och pussla. Det är mycket roligt! Hihi. Borde skriva PA... Men vem orkar det när det nästan är jullov? Det kanske blir imorgon om jag är duktig då... Hehe... Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Rut

Hej nu är jag tillbaka!
Vi har 3 datorer så det blir 9 kr.. sammanlagt 58,75. äh jag slår på stort och lägger till 25 öre så det inte blir så knivigt att räkna! 59 kr alltså. tjohopp!

2006-12-17 @ 13:45:05
Postat av: emmy

77:50 kronor är jag uppe i nu :P

2006-12-17 @ 15:15:54
Postat av: Anonym

konfaguden äger!
tralala.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback