Lucka nummer 16

Hann visst inte vara inloggad igår så den lucka får komma nu... Vi bara säga att jag hade 9 kommentarer på lucka nummer 15... Varav 7 var från Linda... Haha... Jag tror iallafall att det var Linda... Det verkade som det... :P Hehe... Igår (som är den 16:e då...) så såg jag Marias levande julkrubba två gånger... Hehe. Var och fikade mm med Lousie. Mycket trevligt. Det skummaste är att Jakob i Marias klass kallar mig för "älskling"... Haha... Har ingen aning om varför... Ganska komiskt... Jaja. Över till kuckan.

Lucka 16: 2 kr för varje TV i ert hus.

Vi har tre TVar... (Heter det så? :S) Iallafall så blir det ju 6 kr då. Orkar inte räkna ut just nu vad jag är uppe i... Kan ta det i nästa lucka... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback