Lucka nummer 15

Framme vid dagens datum. Nu är jag ikapp igen... Där jag ska vara i kalendern så att säga. Jag ber om ursäket för att ni inte har kunnat få en lucka varje dag. ;) Vilken stor förlust...

Lucka 15: 1 kr för varje ytterdörr

Vi bor i lägenhet vilket betyder att vi bara har en ytterdörr... Hade varit skumt annars. :P Hehe. 1 kr idag. Slutsumma = 54 kr.

Okej... Frågan är om jag orkar dra hela denna veckan nu... Kan berätta lite... Onsdags som var lucia... Då gick jag upp halv 6... Sen var det luciatåg för skolan... Det gick nog väldigt bra tror jag. Folk tyckte nog att det var fint och roligt. Sen hade vi två luciatåg till... Ett fick vi åka taxi till för vi hamnade helt fel pga att folk som jobbar på Ericsson aldrig åker buss... Snobbar... :P Jaja. Tjänade 10 000 den dagen till Rumäniens gatubarn. + kanske 200 till när vi ställde oss på stan och sjöng. Göttans. Var astrött på Yogan sen och när jag kom hem... Jobbig dag helt enkelt... Utmattande.

Igår var det konfirmander och UG. I skolan gick vi igenom manuset till Sound of music. "Jag heter Friedrich. Jag är fjorton år och jag är pojke." Min första replik... Charmigt. :P Gött att jag är en kille... Hm... Hehe. Men det blir nog bra med det. Teater är jätteroligt. Så det kommer vli väldigt kul att spela och stå på scen! :D

Ska träna ikväll med. Ska snart gå dit... Eller kanske inte snart men... Om ett tag... Hehe. Det blev ju nästan allt jag gjort denna veckan... Men det kändes som en så lång vecka det var därför... Hehe. Glömde förrästen julklappsutdelningen i tisdags på kören. Jag fick ett jättefint halsband av Eva-Linn och Rut blev mycket glad för sitt te! Det var en rolig kväll. :D

Nej nu får det vara nog... I helgen händer inte mycket så då kommer allt kalendern att vara uppdaterad... (Om det inte blir fel igen vill säga... Hehe.) Ta hand om er och stå ut de sista tre dagarna... Sen är det jullov! Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

heja malin (eller ska jag säga Friedrich?) du är så hurtig. Hoppas att jag kommer bli det någon dag i mitt liv. haha. Ha en fin helg. Ses på söndag. Puss

Postat av: Anonym

funderade på om jag skulle bombadera nån med kommentarer. Det är ungefär på den nivån min humor befinner sig just nu. Så ja Malin, du är mitt offer. Enjoy!

2006-12-15 @ 21:17:11
URL: http://lindyhopp.blogg.se
Postat av: Anonym

min hand börjar bli blå.

2006-12-15 @ 21:17:39
URL: http://lindyhopp.blogg.se
Postat av: Anonym

just nu spelas westlife på radion. Det är inte mitt favoritband faktiskt. Ifall du inte visste det. jag har funderat. Och kommit på, att du nog inte vet allt om mig. trots allt.

2006-12-15 @ 21:18:47
URL: http://lindyhopp.blogg.se
Postat av: Anonym

femte kommentaren. På måndag klockan 12 får du bege dig till nordstan, för då kommer Markus dit (han som vann idol du vet;)). Så ja, om du vill skåda en av sveriges (observera - inte världens) snyggaste killar kan du ju ta en titt förbi. Jag lär ju finnas på första parkett. haha

2006-12-15 @ 21:20:47
URL: http://lindyhopp.blogg.se
Postat av: Anonym

din julkalender är bra. och fin. Jag har dock inte deltagit. känns lite sent att börja nu. segt att räkna ihop allt.

2006-12-15 @ 21:21:41
URL: http://lindyhopp.blogg.se
Postat av: Anonym

jag kollade på levande julkrubba idag i typ 5 minuter. Änglarna var vackra. Indeed. Maria sjöng fint. Emat var glad. Tror jag. Hur ser en glad kamel ut egentligen?

2006-12-15 @ 21:23:25
URL: http://lindyhopp.blogg.se
Postat av: Anonym

börjar bli lite halvkul sådär att kommentera nu. Min pappa har tvingat mig att städa mitt rum. Är väl mest därför jag sitter här. haha.
Men ja. Ha det fint. hejhopp.

2006-12-15 @ 21:24:20
URL: http://lindyhopp.blogg.se
Postat av: emmy

nu så har jag försökt räkna ikapp mig på din kalender. jag är nu uppe i 62.50 och hjälp jag är rädd att jag inte kommer ha råd med det här. hmm pusspuss

2006-12-16 @ 12:59:58
URL: http://emmyemsan.blogg.se
Postat av: Lollo

tss. nån har haft roligt ser jag.. vi har två ytterdörrar, inkl källardörr.. + 2 kronor
= 54.50 kr in alles=)

2006-12-20 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback