Lucka nummer 12

Lucka 12: 1.50 om ni har tallrikar att äta på.

Yes det har vi... Man kommer fram till att man har så mycket att vara tacksam för när man göra denna kalendern... Men iallafall det blir 1.50 idag för mig då. Jag har för mig att slutsumman just nu borde bli 49 kr då. Och idag har vi ju kommit halvvägs. Bara tolv dagar kvar till julafton alltså! Kan det stämma? Känns helt knasigt. Men det gör det nog... Fy vad skönt med lov...

Gehörsprov om 1½ timme... Hjälp! Men... Det får gå som det går. Jag orkar typ inte oroa mig... Får ju faktiskt skylla mig själv när jag inte pluggade mer än jag gjorde....

Idag ska jag köpa en julklapp. Nästan årets första. Det blir en tröja till pappa. Har dock köpt en till som jag ska ge till en hemlig idag på kören. Det är jag, Maria, Rut, Lousie, Petra och Eva-Linn som ska ge paket till varandra och vi vet inte vem som ska ge till vem! Det är roligt. (Eller jag vet förstås vem jag ska ge till...) Hehe. Så ska vi dansa kring julgranen också. Vi kommer ha jätteroligt och alla kommer tycka vi är knäppa! :D

Nu måste jag äta och sen dra mig till skolan... Önska mig lycka till på provet... Kramelikram


Kommentarer
Postat av: emmy

53.50

2006-12-16 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback