Lucka nummer 11

Lucka 11: 25 öre för varje tvål

Jag antar att man får räkna pumptvål som man har vid handfatet då, men inte alla duschcreamer man har... För jag har iallafall ingen "hård" tvål... :P Men vi har tre pumptvålar, en i köket och två på var sin toalett. Och sen har mamma och pappa en hård tvål på deras toalett... Så det blir ju då 4 tvålar. 1 kr idag. Det var inte mycket... Men men... Det får bli mer en annan dag... 1 krona gör säkert skilland också...

Orkar inte skriva något om idag... Regnet gör mig bara deprimerad... Usch... Orkar inte med alla... Gehörsprov imorgon... Jag kan ingenting. Mitt dumma paraply gick sönder idag med... *Negativ*

Ha det bra och regna inte bort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var en rätt fin bild ja. Och lägret var kanon. Kanske lägger upp nån bild därifrån, vem vet. Åå, jag saknar. Men inte duscharna. Kram

Postat av: Anonym

51+1 krona= 52 kronor. jag leder fortfarande eller??

2006-12-11 @ 19:31:58
Postat av: Lollo

hmm.. typ 2 tvålar.. för tillfället.. 50 öre då. 44 kr jämt..

haha min dag var typ likadan. utom att pojkarna i min klass är knäppa och får mig att skratta. två stycken tävlade om vem som kunde stoppa upp en skumtomte längst i näsborren (äckligt!), och en annan, Tony, kom hoppandes (bokstavligen asså) i tomtedräkt och viftade med armarna och gjorde grimarser.. kunde inte låta bli och skratta då! han sa att han funderade på om han skulle åka på bussen i den.. haha

regna inte bort du heller! det kanske är du som köpt min hemliga julklapp ;)
kraam

2006-12-11 @ 19:43:19
Postat av: Rut

Är uppe i 37.25.. Inte så bra, undrar om jag missat nåt eller så. Fast det kan också bero på att vi är en liten familj (den del som bor här i alla fall) och bor i lägenhet och att vi inte är hyperrika. Men på skoluckan tog jag in rätt bra, 20 par fick jag det till! =) Oj, tillbaka till Prison Break nu. Tjohopp!

2006-12-11 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback