Lucka nummer 10

Lucka 10: Ge 1 kr för varje vattentoalett.

Vi har trots allt två toaletter så det blir 2 kr för mig idag igen då alltså. Nu är jag uppe i 46,50. Det är ändå ganska mycket. Det är bra. Men jag tror inte att jag leder. Jag tycker dock att det är lite dåligt deltagande i min kalender. Louise och Emmy är duktiga, men ni andra... Det blir bakläxa! :P Hehe.

Ja läger i helgen som sagt. Det var jätteroligt. Konfirmanderna var så duktiga och gjorde allt man sa och så. Busade inte för mycket och SOV på nätterna. Tror jag iallafall. :P En tjej sa till och med till mig att hon tyckte att lektionerna och undervisningen var jättespännande och intressant! Då har man lyckats :D Jag blev så glad, det var jätteroligt att höra. Jag tror alltid att konfirmanderna typ sitter och sover och har tråkigt. Så det var lyckat.

Ikväll har vi haft luciakonsert. Det gick bra... Förutom mitt solo och att alla ska envisas med att gå upp när man inte ska gå upp på luciasången. Irriterande. :P Men folk tycker nog att det är väldigt fint och uppskattar det tror jag. Kul är det iallafall, trots att vår kör är allt annat än proffsig. Det var kul att höra av en tjej i sopranen att hon hade saknat mig på stämman igår på övningen. Då vet man liksom att det gör skillnad om man är med eller ej. Kul! :)

Nu måste jag se två avsnitt av julkalendern och sen ska jag sova för vi börjar 8.10 imorgon. Nästa helg kanske jag kan sova ut... :P Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej =) vet väl att jag är duktig ;)

vi har ett badkar, har bara ett badrum för tillfället, också bara en toa (höll på att skriva 2 dock, men vilken flax för mig att vi bygger om..)
39.50
+2
+2
= 43.50

2006-12-10 @ 21:28:38
Postat av: Lollo

och vi har ditt solo på band ::) har inte hunnit kolla än, men det var säkert jättefint^^

2006-12-10 @ 21:29:22
Postat av: emmy

51 kronor nu...

2006-12-11 @ 19:25:47
Postat av: emmy

51 kronor nu...

2006-12-11 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback