Uppdatering

Här med bryter jag min bloggfasta. Det är ju trots allt skärtorsdagen och typ påsk helt enkelt. Någon kanske är intresserad av att veta att jag lever och sånt. Det gör jag. Och livet är härligt.

Det är påsklov och jag är ledig. Jag kan sova hur länge jag vill och slösa bort dagen på hur meningslösa saker jag vill. Skönt. Nu under helgen blir det många gudstjänstbesök. Det tycker jag är trevligt. Jag känner mig hemma i Björkekärr.

Äsch jag har glömt bort hur man gör det här. Får återkomma en annan dag. Men jag är glad och fjärilarna lever och frodas. Trevligt värre, och snart är sommaren här. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det. Sol och fjärilar hoppas jag på på söndag. Ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback