Videolektion

Nu har jag just redigerat vår underbart vackra skräckfilm. Vi är inte helt färdiga, men det är inte så mycket kvar. Den är nog rätt värdelös. Haha. Det känns inte som att video och att filma och så är min grej. Foto är mycket roligare. Men jag och Charlotta ska filma en kortfilm tillsammans som vi kanske ska få skicka in till Kobra, TV-programmet. Vår lärare hade fått ett mail om att de sökte kortfilmer till sitt program. Men om det blir så så talar jag om när så ni kan sitta klistrade. =) 

Har inte mycket att berätta. Hade en mysig helg med Alexandra. Orkar inte dra vad vi gjorde. Internet funkar fortfarande inte på mitt rum, men det skulle nog förhoppningsvis komma idag, eller iaf innan veckan är slut. Så när det har kommit kommer jag nog att uppdatera bloggen oftare. Men nu vet ni att jag lever och är flitig i skolan. 

Äsch det här var ett dåligt och osammanhängande inlägg. Stå ut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback