Jag är rätt nöjd.

Jag skrev ett lagom långt och lagom intelligent inlägg igår som försvann. Jag blir så trött på datorer ibland. Idag får jag väl försöka återskapa det, trots att jag inte alls minns vad jag skrev om. Eller vänta, nu minns jag!

Jag är allmänt tillfreds med livet just nu. Skulle kanske tillochmed våga gå så långt att kalla mig lyckig. Fast det är nog farligt, för då faller jag väl ner i någon tråkig grop snart, bara för att det är så det alltid är. Oj, hej positivaklubben. ;) Men jag får se till att njuta så länge det varar. Och det gör jag kan jag tala om. Är så glad att jag går här på skolan tillsammans med alla underbara människor. Tänk om jag aldrig hade sökt hit? Eller tänk om jag hade bestämt mig för att bo hemma och pendla, då hade jag inte haft det hälften så bra som jag har det nu. Mm, jag är nöjd med tillvaron. Nöjd med min myshelg. Nöjd med mina nya vänner.

Något jag är mindre nöjd med är min näst intill obefintliga kontakt med mina vänner från hemma. Men jag hoppas att ni vet att jag tycker om er ändå, även om vi sällan hörs. Jag vet ju att ni också har det fullt upp med era liv och det är nog så det ska vara just nu.

Nu sitter jag bara och väntar på att kl ska bli ett så att jag kan få gå och äta lunch. Jag börjar bli hungrig och är rätt rastlös. Vet inte var alla folk befinner sig, säkert många som inte har vaknat än. Skulle ju kunna gå ut och leta, men det verkar alldeles för ambitiöst. Bättre att vänta eftersom jag ändå kommer träffa dem vid maten. Sen blir det säkert en film till idag. Det blir en väldans massa filmer och mys här och det tycker jag om. =)

Dags att sluta det här för idag. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaadu du och jag har inte så mycket till val än att inte umgås. men jag är lyckligt framme iaf... vi får pratas nån gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback