Origentering i ösregn

Som rubriken redan har talat om så var jag ute och orienterade i ösregn igår, tro det eller ej. Det är så långt ifrån något jag i vanliga fall skulle göra som man kan komma. Men det var obligatoriskt med skolan, så det var bara att bita i det sura äpplet och göra det. Jag tog ändå rätt många kontroller, är förvånad över mig själv. När vi äntligen kom tillbaka till skolan var jag verkligen helt pisseblöt. Då var det gött med en bastu och en riktigt lång dusch.

Nu sitter jag vid en dator i skolan och försöker skriva en recension till svenskaletionen imorgon. Det var verkligen inge bra. Är skittrött och håller på att somna. Det känns väldigt lockande att bara gå och lägga mig i min mjuka sänga nu, men om jag inte gör det nu måste jag göra det ikväll och det känns inte ett dugg kul. Vi har ju sovmorgon och då kan man vara uppe länge och se på film. ;)

Bara så ni vet ingår jag numera i Fantastic 4 tillsammans med tre andra på skolan. =) Dags att sluta skriva och börja ta skolan och läxor på allvar.

Invisible Girl

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa laxor is the shit liksom. Jag har uppdaterat min blogg!! haha men utan svenska bokstaver.. internet funkar inte pa residenset for tillfallet sa jag sitter pa ett sunkigt it-café. Hoppas det funakr hemma igen nasta vecka... kraam

2008-10-04 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback